Delaney Clarke, new character for my (not yet existing) comic. And a cat because why not?
Full view on deviantART

Delaney Clarke, new character for my (not yet existing) comic. And a cat because why not?

Full view on deviantART

(Source: blackescargot)

Guess who’s my favourite out of my characters. I’ll introduce others soon, I promise. :p
I also decided to make her skin a bit darker - Kinda goes better with the hair colour.

Guess who’s my favourite out of my characters. I’ll introduce others soon, I promise. :p

I also decided to make her skin a bit darker - Kinda goes better with the hair colour.

(Source: blackescargot)

I have kind of an art block today. Let’s try this!

I have kind of an art block today. Let’s try this!

(Source: crayonkat, via papaiosiov)

(Source: blackescargot)

Haha, get it? Because coffee. And both names contain the word star. I’m hilarious.
The actual joke here is that I don’t even like Starbucks and never watched Star Wars. But hey, at least now I can get sued by two companies at once.

Haha, get it? Because coffee. And both names contain the word star. I’m hilarious.

The actual joke here is that I don’t even like Starbucks and never watched Star Wars. But hey, at least now I can get sued by two companies at once.

(Source: blackescargot)

Them critters ain’t gettin’ enough love, brah.

Them critters ain’t gettin’ enough love, brah.

(Source: blackescargot)

Sucre / Sugar from OFF as requested back in August - Quick delivery is my forte.
Full view on deviantART

Sucre / Sugar from OFF as requested back in August - Quick delivery is my forte.

Full view on deviantART

(Source: blackescargot)

Since I haven’t uploaded much lately, here, have some shitty very quick doodles from last night. Drew two familiar faces among other things.

Since I haven’t uploaded much lately, here, have some shitty very quick doodles from last night. Drew two familiar faces among other things.

(Source: blackescargot)

Hey look, I managed to draw something with my left hand (yes, this took forever) and of course because I’m an egocentric narcissist, the first thing I draw is one of my OCs. I think I’m getting better at colouring and that whole spatial perception deal.
Full view on deviantART

Hey look, I managed to draw something with my left hand (yes, this took forever) and of course because I’m an egocentric narcissist, the first thing I draw is one of my OCs. I think I’m getting better at colouring and that whole spatial perception deal.

Full view on deviantART

(Source: blackescargot)

My entry for causeimdanjones' Zelda collab. I'm really glad I got the Zoras cause I freaking love their design in Twilight Princess. It's definitely my favourite 3D Zelda in terms of the visuals and design choices.

My entry for causeimdanjones' Zelda collab. I'm really glad I got the Zoras cause I freaking love their design in Twilight Princess. It's definitely my favourite 3D Zelda in terms of the visuals and design choices.

(Source: blackescargot)

nokknokk answered your post: I wanna make like one more big drawing…

Burgerfish. Just like the marvellous breadfish. But more burgery.

Tell me have you seeeen the marvelous burgerfish? 

Entry for the Shantae: Half-Genie Hero contest on wayforward’s reddit section. (full view on deviantART)

This took quite a while since it’s the first time I’ve drawn an actual detailed background instead of avoiding them. Pretty much my entire spare time of four days went into this since I’ve discovered the contest extremely late. Ultimately though, it was totally worth it. Drawing backgrounds (despite it being a shitload of work) is actually a kinda relaxing thing to do. I really need to look into digital painting though. Also, I’ve apparently invented saltwater lilies.


And now I really need some sleep.

Entry for the Shantae: Half-Genie Hero contest on wayforward’s reddit section. (full view on deviantART)

This took quite a while since it’s the first time I’ve drawn an actual detailed background instead of avoiding them. Pretty much my entire spare time of four days went into this since I’ve discovered the contest extremely late. Ultimately though, it was totally worth it. Drawing backgrounds (despite it being a shitload of work) is actually a kinda relaxing thing to do. I really need to look into digital painting though. Also, I’ve apparently invented saltwater lilies.
And now I really need some sleep.
New character you’re not gonna see for ages so I won’t go into any details story-wise.

I really like her though, she’s pretty easy and fun to draw. Also, I dunno why but I’m super addicted to drawing messy hair, so that’s a big plus too. c:

New character you’re not gonna see for ages so I won’t go into any details story-wise.

I really like her though, she’s pretty easy and fun to draw. Also, I dunno why but I’m super addicted to drawing messy hair, so that’s a big plus too. c:

(Source: blackescargot)